• Hello, I recently read this topic:

GUARDIANS OF EMBER CONQUER AMERICA AND ASIA

and would like to know if the game will be translated into Portuguese (PT-BR)?

Brazil has many mmorpg fans. I would love to play this game with other people who speak the same language. (My English is very bad.)

Hello Odysseus ,

https://steamcommunity.com/gam…etail/3541419313520311911

Unfortunately, according to the announcement here, the game will not be translated into Portuguese. Currently: English, Spanish, German, Coming soon: French, Italian, Polish and Turkish. But if everything goes well maybe it will be translated into more languages in the future. Sorry.

Olá Odysseus  

Infelizmente, de acordo com o anúncio aqui, o jogo não será traduzido para o português. Atualmente: Inglês, espanhol, alemão, em breve: francês, italiano, polonês e turco. Mas se tudo correr bem, talvez seja traduzido em mais idiomas no futuro. Sinto muito.

Have a blessed Ramadan.
    (Ramadan crescent moon or new moon and Ramadan lantern)
    Ramadan-2018-02.jpg

• Espero que eles olhem pra gente, eu fiz um clã com amigos, temos 47 jogadores ativos no jogo, mas temos problema com ping e traduçãoe os bugs, (o que é normal num jogo beta) poucos de nós entendem inglês, creio que o jogo será muito bem recebido aqui, acho que merecemos um servidor SA com tradução para a nossa lingua, BRs adoram mmorpgs como Odysseus disse

• Espero que eles olhem pra gente, eu fiz um clã com amigos, temos 47 jogadores ativos no jogo, mas temos problema com ping e traduçãoe os bugs, (o que é normal num jogo beta) poucos de nós entendem inglês, creio que o jogo será muito bem recebido aqui, acho que merecemos um servidor SA com tradução para a nossa lingua, BRs adoram mmorpgs como Odysseus disse

quero saber como vcs não teve problema em jogar velho, eu não consigo jogar

quero saber como vcs não teve problema em jogar velho, eu não consigo jogar

I wanna know how you guys have no problem in play this game, i can not play

Não venho tendo muitos problemas para jogar. Ocorre umas variações no ping de vez enquando mas, em geral, está normal. Qual problema está enfrentando ai?
    I'm not having a lot of problems to play. Sometimes the ping fluctuate. What is the problem you're facing?

||<X

• Alguem pode me ajudar?, quando entro no mapa Crusbone flats, o jogo fecha e meu char fico preso la. Abro o jogo novamente, carrego o personagem e quando termina a tela de load, o jogo fecha . Ja deletei o char e criei novamente, da o mesmo erro. Tentei no server EU, tb mesmo problema. reparei o cliente e o problema persiste. Alguem tem alguma ideia doque pode ser? Obrigado

Segue a imagem do mapa que entro quando da erro.

• AwaKeN   Fontez   sammuel Please use English or translate your messages so everybody understand them.

We did not put in place any language rule for the sections as we thought this was common sense, but if you continue posting in a different language in the English forum without any translation we will be forced to do so.

• Alguem pode me ajudar?, quando entro no mapa Crusbone flats, o jogo fecha e meu char fico preso la. Abro o jogo novamente, carrego o personagem e quando termina a tela de load, o jogo fecha . Ja deletei o char e criei novamente, da o mesmo erro. Tentei no server EU, tb mesmo problema. reparei o cliente e o problema persiste. Alguem tem alguma ideia doque pode ser? Obrigado

Segue a imagem do mapa que entro quando da erro.

Someone can help? When i enter the Crusbone flats map the game crash and my character get stuck in there. So when i open again the game, choose the character and the screen load ends, the game close. I already erase my char and created again, but the error continues. I try the EU server, and same problem. I did a client repair and the problem goes on. Someone has any idea of what can be? Thanks

Cara, jogo fechando assim pode ser a memória do computador sendo consumida ou o processador chegando no limite. Seu gráfico estava no ULTRA ou HIGH? Qual a especificação do computador.

Dude, game crashing this way could be the memory of your computer or your CPU. Your graphics was in ULTRA or HIGH mode? What is your computer specification?

Sorry Piink

||<X

• AwaKeN   Fontez   sammuel Please use English or translate your messages so everybody understand them.

We did not put in place any language rule for the sections as we thought this was common sense, but if you continue posting in a different language in the English forum without any translation we will be forced to do so.

Vai se fode e aprende português, ou não tem a capacidade? Aqui no Brasil falamos no minimo 2 idiomas.

Boa sorte com esse jogo falido sem players.

2018-11-20_GoE_Forum_Avatars_Dark_Knight.png24tz25H.png2018-11-20_GoE_Forum_Avatars_Priest.png9BBg9ya.gif

• piink ( here's the translation) I hope they look at us, I made a clan with friends, we have 47 players active in the game, but we have problems with ping and translation and the bugs, (which is normal in a beta game) few of us understand English, I think the game will be very well received here, I think we deserve a SA server with translation into our language, Brazilians love mmorpgs as Odysseus said

• I really hope you listen to the players, that makes any game become a big game without listening to very clear opinions of course, but the game has a lot of potential,(I make this post here because it is complicated to know how to write a post)

• Se eu falo algo aqui em portugues, tenho que traduzir pro ingles, tudo bem, nao vejo problema. Mas alguem pode me explicar porque ninguem traduz para o portugues oque é falado em ingles?

Translate

If I say something here in Portuguese, I have to translate it to English, okay, I do not see a problem. But someone can explain why nobody translates to Portuguese what is spoken in English?

• Se eu falo algo aqui em portugues, tenho que traduzir pro ingles, tudo bem, nao vejo problema. Mas alguem pode me explicar porque ninguem traduz para o portugues oque é falado em ingles?

Translate

If I say something here in Portuguese, I have to translate it to English, okay, I do not see a problem. But someone can explain why nobody translates to Portuguese what is spoken in English?

Neste forum porque o jogo esta em inglês, logo se espera que fale em ingles.

In this forum is because the game are in english, so it is expected to speak in english

||<X

Translate

Neste forum porque o jogo esta em inglês, logo se espera que fale em ingles.

In this forum is because the game are in english, so it is expected to speak in english

Ok, thank Sammuel